'The motion of the ocean'




Det finns vissa grejer som jag helt enkelt inte kan leva utan, förutom luft såklart så är några av de sakerna detta:

Lypsyl, just detta märket också! Very important.

Gitarr. Och just min gitarr, det är något speciellt med den, som om vi har något band emellan oss. Oj så fint och djupt!

Min filmhylla, som bara växer sig större och större, väldigt jobbigt! Vet inte vart jag ska göra av mina filmer snart.

Solglasögon! Jag är kär i solglasögon, och så fort jag åker någonstans är solglasögon ett måste att köpa. Dessa är mina favoriter och jag har haft dem jättelänge!

Mina älskade träningsskor. De sitter som...en sko och man flyger nästan fram på dem. Ja, hur man nu ska förklara utan att låta för dum, men jag älskar dem i alla fall, och de är skit snygga!

Citat från The Return of the King
Gandalf: End? No, the journey doesn't end here. Death is just another path. One that we all must take.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0