'Until the devil's turned to dust'

Jag är grym på att göra smoothies!
Även när jag tror de ska smaka apa så blir de jättegoda ändå.
Alldeles nyss gjorde jag en som blev supergod!

Mango (fryst, men det blir säkert godare med färsk)
Banan
Äppeljuice (Bravo, med fruktkött)

Annars kan man ha en tropisk mix man kan köpa på City Gross med b.l.a mango och ananas i. Sedan tar man Bravo Äpple, apelsin och passionsfrukt-juice. Eller varför inte Tropical Bravo juice.
Bara blanda en massa och det blir gott!
Tänk bara på att bären ska passa tillsammans och juicen ska också passa till bären.

Och Emma, äppeljuicen var jättegod!

Tänk va mysigt att öppna ett litet café med smoothies, milkshakes och annat gott. Skulle vara så kul!

Citat från The Return of the King
Aragorn: It has been remade.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ååh gör smoothies till mig tack!

2012-03-14 @ 19:47:42
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: Sami

mm yum!

2012-03-15 @ 17:59:41
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0