'There's nothing to remember'


Nu är den min!! My precious...
Äntligen kom Tintin filmen ut i DVD och Blu-ray! Så det första jag gjorde var att sticka till ICA och köpa den. Nu är det bara och vänta på att The Hunger Games ska komma ut.

The Hunger Games ja, helt sjukt bra!! De hade med allt från boken, eller nästan. Det var vissa detaljer de inte hade med, men det var inget viktigt ändå. Sen kanske det hade sett löjligt ut om de hade med vissa saker, och man hade inte fattat.
I alla fall, sjukt bra! Jennifer och Josh är så sjuuuukt duktiga skådespelare så jag tror jag dör!
5 av 5! Top top top!!

Nu står årets första hemlagade hambörgare och väntar, mums!


Citat från The Return of the King
Merry: I know there is not much point now in hoping. If I were a knight of Rohan capable of great deeds… but I'm not. I'm a Hobbit. And I know I can't save Middle-Earth.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Ååh jag tänkte nyss att jag ville ha Tintin i blu-ray, ska köpa!!!

Jag åt också hamburgare här hemma hehehehe

2012-03-26 @ 21:38:17
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: almadahl

asså hemmagjorda hamburgare är bland det godaste som finns!!!

vi måste kolla på tintin nån kväll, har inte sett den än! ;O

2012-03-27 @ 09:09:42
URL: http://gallimattias.devote.se
Postat av: Sami

yay.. jag köpte också tintin idag!!

2012-03-27 @ 18:36:45
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0