'Some die young'

Jag har blivit så himla förkyld, snuvig och ont i halsen. Går runt och kraxar som värsta kråkan hela tiden.

Vann rätt låt igår eller? Helt klart att det gjorde, om ni frågar mig. Gillade den och Amazing bäst, men tror Loreen kan komma långt i finalen. Heja heja!

Jag älskar denna låten! Tips från Emma. Lyssnar på den konstant!
James Vincent McMorrow – We Don't Eat

Nu känner jag att våren är på väg, så nu taggar vi bättre tider!

Citat från The Return of the King
Théoden: Tell me… why should we ride to the aid of those who did not come to ours?


Ha det gorilla!

Little kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

åh låten, bästa! krya på dig.. det är jätte fint väder och jag såg snödroppar i skogen idag, vår! <3

2012-03-11 @ 14:22:27
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: Kalle

Vadå kakbit? Det är ju du på bilden, pudding.

2012-03-11 @ 22:18:10
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0