'I'll never let you go'

Taylor Swift – Safe & Sound - from The Hunger Games Soundtrack
Helt underbar låt från The Hunger Games (som jag läste ut idag!!!!)

Det finns inga ord för den boken!! Jag hade gåshud genom helt, speciellt i slutet och när jag lagt ner den viste jag inte om jag grät för att slutet var så bra eller för att boken i säg var helt totally beyond awesome!

Jag gillar verkligen inte att läsa, jag har väl läst typ 4 böcker i hela mitt liv. Kanske inte, men jag väntar helst på filmen. Men denna var helt sjuk! Den var i topp med The Lord of the Rings fast mycket mer lättläst.
Författaren chockar en hela tiden och varje kapitel avslutas med att man måste läsa mer för att det är så spännande.

Nu är det bara att vänta 2 veckor på filmen. Men det känns nästan som man sett den, för allt har spelats upp i mitt huvud.




Citat från The Two Towers
Sam: Don't you know your Sam?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!! det är allt jag har att säga just nu!!

2012-03-08 @ 20:19:35
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0