'I am a highway man'

Jag tror inte jag är ensam när jag säger att jag är FETT TAGGAD för THE HUNGER GAMES!!!! 5 dagar kvar till premiären och 6 dagar kvar tills jag ska se den!! Kommer tyvärr inte kunna skriva om den efter för jag kommer

The World will be Watching

Tycker det är jättekul att Smartare än en femteklassare har börjat igen.
Lördag kl. 20.00 på 1-an.
Sen bärjar ju Let's Dance igen, också kul! Det brukar alltid vara någon som är jättedålig som är med, undra vem det blir i år. Hade det inte varit helt grymt om typ Saruman var med?

Citat från The Return of the King
Aragorn: What say you?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Sv. Haha, jaa! Passar ju perfekt till på fredag då

2012-03-18 @ 16:30:59
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: Sami

YAAAAAAAAAAAAAAAYY!! imorgon är det bara fyra dagar kvar tills jag ska se den..

2012-03-18 @ 20:40:51
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0