'Come morning light'

Jag hoppas för din egen skull att du är super excited för The Hunger Games om 2 dagar, eller ja en dag kan man nästan säga.
Helt sjukt!! Tror inte riktigt jag kommer klara av detta!

Har lyssnat på soundtracket idag. Det var bättre än jag trodde. Okej, mycket bättre!
Det var några låtar som sto ut mer än de andra. Men oj vad detta kommer bli bra! Jag ser scenerna framför mig när jag lyssnar på låtarna.

Birdy – Just A Game - Älskar denna för jag tänker bara på slutet av första boken, så galet fint! Börjar gråta när jag lyssnar på den och gåshuden står upp till öronen.

Taylor Swift – Eyes Open - Yes! Två jättebra låtar av Taylor på soundtracket, helt grymt!

Här är några andra låtar som också var jättebra.
Maroon 5 – Come Away To The Water
The Secret Sisters – Tomorrow Will Be Kinder - from The Hunger Games Soundtrack
Jayme Dee – Rules

Kolla soundtracket själva och se vilka ni gillar.

Citat från The Fellowship of the Ring
Elrond: One of you must do this.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0