'You don't know how lovely you are'

Uppdateringen är lite slow känner jag. Men kan inte lägga allt tid på att skriva något roligt här. Har ju en del att packa kan man säga.

I min väska...


Övningsköraaaaaa haha ge mig körkort istället! Den dagen jag får slänga min övningskörsskylt kommer va en av de bästa! Bye fula och söndriga skylt!


Firade lite tidig midsommar med familjen idag. Vi är ju i USA när det är midsommar så jag ville fira det innan. Så var ute och plockade en bukett blommor och gjorde en midsommar krans, den var inte så fin men det är väl tanken som räknas?

Kommer uppdatera när jag är i USA med. Det blir på kvällarna då när man har internet på hotellen.
Så titta in här lite då och då för spännande uppdatering. Så gaaalet taggad nu!!

Citat från The Fellowship of the Ring
Gandalf: That wound will never fully heal. He will carry it the rest of his life.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0