'That's the price of beauty'




Jag läste inna på IMDB att Skönheten och Odjuret ska komma på 3D på bio. Hoppas den kommer i Sverige då med, för jag älskar den! Det var min favorit Disney film när jag var liten och den är fortfarnade en av de bästa.

Kanske borde se någon av The Lord of the Rings filmerna idag, jag menar jag har ju inte sett dem än detta året. haha kör på den hela tiden nu. Mamma kan jag få baka, jag har ju inte gjort det på hela året, eller liknande.

Åh, och detta är första inlägget 2012, woohoo! Detta året är The Hobbit! Oh my GOOOSSSHHH!!!

Citat från The Two Towers
Elrond: She stays for you! She belongs with her people.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0