'It blew me away'

Oscar nomineringarna är här!!
Kollade precis igenom dem och jag känner igen större delen av filmerna men har inte sett många av dem.
The Adventures of Tintin är nominerad för bästa soundtrack, heja John Williams!! Hoppas att han vinner!

Jag har aldrig sett någon sådan "tjejig" serie som nästan alla tjejer tittar på, som O.C, Friends eller Gossip girl.
Denna veckan har jag hört Gossip girl överallt! Vart jag än går. Så jag tänkte, ah men varför inte. Så jag har kollat på första avsnittet nu, det var helt okey, fattar inte så mycket dock. Såklart! Gillar rollen som Taylor Momsen spelar. Hon var så söt när hon var yngre!


Superbra låt som var med i Gossip girl
Angels and Airwaves – The Gift

Citat från The Two Towers
Sméagol: "Look! Look! See what Sméagol finds!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0