'I never saw it coming'

Fick precis veta från Peter Jackson's facebook sida att Bob Anderson ha dött! Han gjorde striderna till The Lord of the Rings och har gjort till många andra filmer också, som Star Wars. R.I.P


Igårkväll såg jag en film som hette Cyberbully med Emely Osment, ni vet hon som spelar Lilly i Hannah Montana. Hon var faktiskt sjukt duktig i denna filmen! Svår roll men hon gjorde det skit bra!
Den handlar kort och gott om mobbning på nätet och vad det kan leda till.
Jag tyckte nästan det var svårt att titta på den. Jag fick nästan lite panik för man vill bara att det ska sluta men det blir bara värre och värre. Ja, svårt att förklara, ni får se den själva helt enkelt. Här är första delen.


Citat från The Fellowship of the Ring
Bilbo: My old sword, Sting! Here! Take it, take it!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Han var ju Darth Vaders kropp i de gamla filmerna!

2012-01-03 @ 20:17:45
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har inte sett den filmen men kanske borde ta och göra det då XD men såg en bra film igår som heter Cool as Ice, den är gammal men den är kul och bra^^

2012-01-05 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0