'You can't take me I'm free'

HAHA såg att Alma hade länkat till min blogg på sin blogg. Och på statistiken så swoosh flög antalet "unika läsare" upp i taket, och sen idag rakt ner i botten igen. Mobbad? aa jag tror det ;) Så tack ni typ 5 trogna läsare som läser varje dag :)

Läste innan på The Hobbit appen att de ska ha några sorts The Lord of the Rings/The Green Dragon kvällar i England på en bar. De skulle ha live musik och dricka. Det stod också att det var en bar där Tolkien brukade sitta och troligvis fick inspiration ifrån. Det kostade nästan ingenting att gå in där, ca. 7 dollar. Har såååå lust att åka dit och se hur det är, får säkert inte komma in för jag är för liten men whoo cares? Det är ju The Lord of the Rings vi snackar om! Kommer jag som alv, måste de släppa in mig!


Längtar sååååååå efter The Hunger Games! OH MY GOSH, JOSH!

Hej finaste! :D

Citat från The Fellowship of the Ring
Frodo: I wish the Ring had never come to me. I wish none of this had happened.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

åh va kul ifall vi skulle åka dit!!!!! jag menar, man kan ju inte neka några som rest ända från sverige!! haha :D

2012-02-18 @ 08:38:18
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: Sami

tack!! ja ellerhur, tyvärr så är jag helt pank nu, men jag har köpt många fina saker i alla fall. Nej det är sånna där polly du vet, godisar :) buddhan är verkligen som pricken över i:et i mitt rum! haha han ser faktiskt lite bad ut ;) <3

2012-02-18 @ 13:00:44
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: almadahl

haha, sötis! det är ju min poppisblogg du vet, alla läser den, så om jag länkar nått där kollar alla upp vad det är, men sen har ju inte din blogg nått alldeles extra som min har så ingen ville komma tillbaka!



(NOOOOT) haha

puss

2012-02-18 @ 19:00:26
URL: http://gallimattias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0