'We're gonna do it til' we die'

Håller på att radera en massa gamla inlägg här på bloggen. Ni vet man har ju lagt upp foton som man tycker är för gamla och pinsamma nu. Och de finns ju på Google om man inte tar bort var de kom ifrån. Så nu sitter jag här och rensar, det tar tiiiid!

Gjorde nya kategorier efter att jag fattade hur man gjorde, det var ju inte svårt alls! Hur efterbliven har jag varit egentligen?
Tyckte att Musik, Filmer, The Lord of the Rings, The Hobbit och Inredning blev bra!

Ikväll ska jag se Melodifestivalen, eller kanske mer skrtta åt det? Ne, men det är inte min musiksmak direkt men vem vet, today's the day? Kanske kommer det världens bästa låt.

Citat från The Two Towers
Èowyn: So few. So few of you have returned.


Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0