'Try to make it right again'

Tillbaka till Vintergatan har börjats sändas igen på SvtB vardagar kl 9.00. Det är nostalgi som bara den! Det är nog världens bästa barnprogram tror jag.

Kommer ihåg när jag var liten och det gick på tv på fredagar.
Jag cyklade alltid till affären innan och köpte alltid kina puffar och extra drops med vattenmelonsmak, skit konstigt nu när jag tänker efter. De var ju inte ens speciellt goda!
Sen satte jag mej, inte i soffan, utan tönt som jag var så satte jag mej 10 cm ifrån tv:n så att jag verkligen inte missade någonting.
Sen för att göra det ännu värre så spelade jag in vartenda program så jag kunde kolla på dem 10 gånger dagen efter.
Japp, så var jag när jag var liten! ;)


Snart kommer Philip hit, då ska vi kolla på Snutarna och sen ikväll, vår nya tradition, Så ska det låta.

Citat från The Return of the King
Gimli: Well this is something unheard of! An elf will go underground where a dwarf dare not! Ah, I'd never hear the end of it!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

ååh vintergatan <3 kärlek till det haha

2012-02-19 @ 19:41:42
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0