'You light up my world'

Sitter hemma och tittar på film just nu. Är hemma från skolan för jag är så sjukt förkyld. Det är det jobbigaste med att skolan har börjat, man träffar allt folk som bara smittar ner en med en massa skit. Precis, jag pratar med DIG! Ne fy va taskig jag är, jag menar förståss inte dig, det måste varit den där andra personen i korridoren som nyste på mig...
Ne nu vet jag inte ens vad jag pratar om längre, I blame the förkylning.
 
Gick in på weheartit.com innan och la märke till en grej. Vad man än söker på så kommer alltid Justin Bieber upp. Jag sökte på en massa grejer och vartenda gång var Justin med på en bild. Även om han inte hade med ämnet att göra!
 
Här kommer därför några av mina favoritbilder från weheartit.com

Ha det bäst!
 

Big kisses.
 

Kommentarer
Postat av: josefine

sv- ååh du är så underbart söt! tacktacktack lisa!!

BLI FRIISK! så jobbigt att va sjuk ju :(

2012-08-28 @ 21:27:08
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0