'In another life'

Katy Perry – The One That Got Away
Katy Perry – Wide Awake
 
Fun. – Some Nights
 
Flo Rida – Whistle
 
Mat Kearney – Ships In The Night
 
Några bra låtar.
 
Såg Katy Perry's film igår, Part of me. Helt okej, eller så, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om sådana "Hej jag var en helt normal tjej/kille med en dröm och den blev sann och nu är jag en känd artist" 
Missförstå mig inte, jag älskar Katy Perry och hennes musik, men jag vet inte om man kan jämföra det med film, känns mer som en lång intervju med klipp från deras konserter.
 
Citat från The Return of the King
Sam: One stiff something's not right, one hair stands up on the back of my head, it's over. No more slinker. No more stinker. You're gone. Got it?

Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Håller verkligen med dig om såna filmer!

2012-08-30 @ 20:35:00
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0