'To keep me safe from harm'

April, april!
Passa er idag, gå inte på någonting! Själv är jag kanske lite för paranoid eller vad man ska kalla det (haha). Jag går inte på någonting! Och då menar jag ingenting. Mamma kanske säger; Vi ska äta kyckling idag. Och jag ba; mmm säääkert!
Ser ni, helt ice cool! haha nej, men seriöst jag går faktiskt på det mesta, inte sådanna; hej! Kolla en älg i trädgården! Men sådanna smarta listiga skämt. Så lättlurad! Jag ligger risigt till idag.

Har denna låten på huvudet haha

Imorgon ska jag se The Hunger Games på bio igen! AAAAH!! Can't wait!!

Citat från The Two Towers
Èomer: These Orcs are not from Mordor.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0