'No one can hurt you now'

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MY LOOOOORD!!!!
The Hunger Games!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt sjukt!!!
Alla tvivel jag hade och allt jag tänkte på första gången bara försvann efter denna gången.
Första gången jag såg den tyckte jag det var väldigt mycket skakig kamera, vilket inte är fel men det är verkligen inte min smak av film-making. Men denna gången satt vi lite längre ifrån och nu tänkte jag inte på det alls! Det passade bara inte perfekt!
Allt var helt klockrent, den är verkligen bra filmat! Vissa bilder är så sjukt coola!
JAG DÖR!!
Vill se den igen!!
Vi satt kvar i hela eftertexterna med haha Det var första gången jag såg hela eftertexterna på bio, awesome!

Det är så många bra detaljer som är med, men känner att jag inte kan rabbla upp alla här, för det hade ingen orkat läsa, får ta sådant med typ Emma eller någon.

Citat från The Return of the King
Legolas: What about side by side with a friend?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

vet inte vad jag ska säga men JAG. DÖR. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! så, kunde du höra mig? by the way, älskar när legolas säger det!

2012-04-03 @ 04:07:23
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0