'I wanna take you away'


HAHAHA

Jag förstår mig inte på mina naglar!
Så fort jag låter dem växa ut lite för att de ska bli fina så går det av. Det är som att det inte är meningen att jag ska ha fina naglar.
Suck, jag kan aldrig bli hand-modell...min största dröm
Eller inte
Ne men seriöst. Alla (aja, nästan) har fina naglar, helt perfekta och nagelacket ligger helt sjukt bra utan något klet. Så kommer jag där med mina naglar i alla möjliga storlekar för att en del går av och sen pallar jag inte klippa ner de andra, och nagelack över hela handen.
Yes, finaste händerna i hela världen, första pris går till LISA!
Eller inte
Hårt liv

Citat från The Fellowship of the Ring
Celeborn: Eight there are here, yet nine there were, set out from Rivendell. Tell me, where is Gandalf?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

alltså!! titta där ditt namn står "LISA", om man tittar snabbt ser det ut som det står "USA" hahah!

2012-04-28 @ 17:03:25
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0