'I must follow if I can'


This is some good stuff, right here!

Nu ska jag kolla på denna godingen... goding? haha götebooorg!! Ne men seriöst. Det var jättelänge sen jag såg den nu! Flera månader sen. Har varit så fast i The Hunger Games så jag har inte velat titta på något annat. Men idag kände jag att det var dags.
Så ikväll blir det ett kärt åteseende för mig och min älskade The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring

Vad passar inte bättre då än ett citat från just den filmen.

Citat från The Fellowship of the Ring
Gandalf: A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0