'You got my heartbeat'

Har sett en reklam på tv för gick första gången igår eller något. Det är typ elgiganten eller nej förrensten jag vet inte. Men det är någon som säljer den nya dun dun dun (trumvirvel) STAR WARS SAGA ON BLU-RAY!!

Den reklam är i allafall skitkul! Det är R2-D2 och C3PO som går i affären och pillar på den massa saker och har sönder grejor haha Älskar framsidan till blu-ray filmen! Super fin!
Den kostar 100 kr mer än The Lord of the Rings extended edition blu-ray, så det är lite så här.. hmmm vad ska jag köpa?

Blir nog ingen skola för mej imorgon heller, det har blivit värre framåt dagen och jag tror inte jag pallar. Lite bajs egentligen för jag skulle behöva mina matteböcker och de är i skolan. Aja, det löser väl sig någon gång.

Såg ni Hollywoodfruar idag förresten? Gud vad jag stör mig på Gunilla! Alltså när jag tänker på hat mot mänskligheten så ser jag henne! Alltså hon dödar mig med sin dialekt, sitt skratt och värdelösa engelsa! Får typ damp på henne!

Citat från The Fellowship of the Ring
Elrond: One of you must do this.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

jag håller med dig, gunilla är verkligen förjäklig!!

2011-09-13 @ 11:20:29
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0