'Sucks to be you right now'

Idag mår jag lite bättre, hostningen har försvunnit lite men det känns som jag kommer få feber ibland för jag går från att vara skit varm till att nästan frysa ihjäl. Aja, vi får se hur det går med det.
Har i alla fall gjort lite läxa till torsdag, måste kolla upp vad jag ligger efter med också. Typ matten!! Damp!

Nu ska jag kolla på Soul Surfer och senare idag ska jag ta en liten promenad så kanske jag piggnar till, elelr blåser bort för det blåser som !!! bananer...

Jag längtar till den 28 October för att DUNDUNDUNDUDNDUDNDUDNDUDNUDNDUDN då har Tintin och enhörningens hemlighet premiär! AAAAAAAAAA (ängla kör) Världens bästa regissörer har gjort den. Peter Jackson och Steven Spielberg awwwesome! Älskar Tintin och har alltid gjort och enhörningens hemlighet är just en av mina favoriter så jag är sååå glad att de gör just den! Funderar på att se den på svenska på bio för sen kan man ändå se den på engelska på internet men dä finns den inte på svenska.
 


Citat från The Fellowship of the Ring
Galadriel: Do not fear, young Peregrin Took. You will find your courage.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: almadahl

DU OCH JAG DRAR UPP TILL JÖNKÖPING NÅN HELG O GÅR PÅ DEN! BOOOOOOOOOKAT! :) <3

2011-09-13 @ 15:52:14
URL: http://almajuliaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0