'I was born this way'


Jag va inne på google igår och skulle söka på Bella men skrev lite snabbt så det blev blll, så kommer detta upp som alternativ:

Jaha Google, jo men det var ju precis det jag tänkte söka på! Man ba: Varför? Vem vill söka på det?

Ett påstående som jag verkligen stör mig på det är detta: Men hennes/hans föräldrar är ju på det sättet så då är nog hon/han det med.
Asså ni fattar! Eller denna till exempel: Ah men din pappa är ju musiker så det är ju därför du gillar musik.
Va?! Nej? Den personen kanske lärt sig själv och inte alls blivit inspirerad av sin pappa!
Till exempel jag får alltid höra denna: Men din pappa är ju fotograf så det är väl därför du gillar att fota.
Ehhm NEJ! Jag har lixom börjat med det själv, han har inte inspirerat mig något!
Du är den du är, inte dina föräldrar!
- You are who you are, not your parents (Bridge to Terabithia - Leslie)
Aaah så du fotar lite, du går väl i din pappas fotspår.
Nej tack! Jag går inte i någon annans fotspår, jag gör mina egna!


Citat från The Two Towers
Sméagol: Leave now and never come back.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0