'Don't wanna be you'



Kände mig inte så fresh idag så det blev bara en massa miner haha Gillar tröjan med USA flaggan♥

Sov över hos Maja lör-sön och när jag skulle cykla hem idag så började det spöregna! Det var det värsta regnet på länge och just då så cyklade jag hem. Mina taiths gick från vanliga till värsta skinnbyxorna på 2 sekunder. Min jacka var inte riktigt vattentät heller så min tröja under var helt blöt på armarna och runt halsen. Mitt hår behöver vi inte ens prata om, och jag som hade fixat det idag! suck... min mamma skrattade åt mej när jag kom hem, men jag tyckte inte det var roligt alls (eller kanske lite ;))

Nu måste jag kolla vad vi har för plugg. Ha det chill!

Citat från The Fellowship of the Ring
Galadriel: Will you look into the mirror?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0