'Cover everything that I'm still hiding'


Summertime Boys - Nikki Cleary
Super skön låt. Tror det är från filmen Aquamarine

Oj oj! Hur blir detta? Känner att det kanske kommer spåra ut lite och inte alls blir det samma. Gillade Charlie karaktären så det är lite tråkigt att han inte är med längre. Aja, vi får se hur detta blir.

Det har kommit ut en ny säsong av Top Model så jag ska se första avsittet här

Sen ska jag ut och springa! Äntligen fint väder, då åker dympadojorna på!

Jag är så dålig på att orka hitta citat så jag tar detta, tror jag har tagit det typ 324 gånger, men jag har typ några som jag alltid tar känns de som, och de är inte ens de bästa haha

Citat från The Two Towers
Gandalf: Eh? Oh. No, you would not part an old man from his walking stick?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

äälskar låten från aquamarine :D:D

2011-09-22 @ 17:02:44
URL: http://jgreen.blogg.se/
Postat av: josefine

sv- eller huur! och den va sååå bra!! typ grät för att det var så fint! haha superbra!! :-)

2011-09-23 @ 11:22:34
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0