'A year without rain'

Sitter här hemma vid tv:n, sjuk. Surt asså! Fast jag kollar på ellen nu och det är feeeeeeeeeeeeettt nice!
Idag börjar ellen's nya säsong! Yoohoo!! Season 9! 12/9/11 Tror det är typ Ashton Kutcher som är första gästen och kanske om det var Taylor Swift med, vet inte säkert. Men det blir ju inte förrens imorgon som vi kan kolla på det, för klockan är ju bara 4:30 i L.A just nu.



Jag har alltid velat åka på en lyxkryssning. Kollade i en tidning tidigare idag med en massa resemålstips. Där i fanns jättemånga olika kryssningar. En åkte en tur som passade mig perfect! Från New York, Florida, L.A, Hawaii! Wonderful! Det kostade inte vöerdrivet mycket heller, så det ska jag spara ihop till och göra någon gång. Gud va nice!!

Peace Out!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag är också sjuk, wohoo.......

2011-09-12 @ 18:15:44
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0