'You don't know a thing about me'


Jag älskar Smoothies, visserligen älskar jag milkshakes mer, men smoothies är lite nyttigare så är man sugen på något gott mellanmål så är smoothies perfekt!
Man kan blanda många olika bär som passar tillsammans med vanilj eller naturell yogurt. Bara att prova sig fram ;)

Har ni sett Modelljakten? Jag kollar på det men jag tycker allt låter så uppgjort. Inget emot Kenza sådär, men när hon snackar så är det som hon läser direkt ur manuset utan någon inlevelse alls. Och rösten i bakgrunden, herregud! Så himla irriterande! Typ: Nuuuuu ska vi se vad Ken-za har att säga iiiiiii jön-köping. Hej-överartikulera.se

Moment från The Return of the King
Frodo turns and give a last smile at his friends.


Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0