'The moon keeping watch over me'


Har nog världens fetaste godispåse jämte mig just nu, men nej inte ta! Den ska vi ha på lördag höhö

Jag ser reklam för Tintin vart jag än tittar och jag älskar det!!! Taggaaaaaa!!!

Snart är det ju Halloween, eller det är ju typ nästan redan nu. Det är så galet mysigt!! Älskar verkligen när man går in för det. Klär ut sig, pyntar, mat, pumpor allt! Så himla nice! Taggar Lördag och Halloween fest!!


Citat från The Return of the King
Gimli: Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

YYEEEEEY ;D

2011-10-28 @ 17:16:26
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0