'That leaves me breathless'


Kolla det rödmärkerade från förra inlägget. Man ba, öööh va? Fattar ingenting, himla cp mening! Ibland när jag ska skriva något så tänker jag vad jag ska skriva, men sen glömmer jag vissa viktiga bitar för jag tror att jag skrivit det, när ja egentligen bara tänkt det. Som det kan bli! haha

Måste bara säga, fett lyckad kväll! Jag och Kalle kom till och med på två nya sporter, kommer dock inte ihåg vad de hette haha något med discoball och hjärn... någonting.

Alex Goot – Breathless
Galet nice låt!!

Glöm inte ställa tillbaka klockan ;) på tal om... ingenting

Citat från
The Fellowship of the Ring
Gandalf: And what about very old friends?

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Brainstorm och discostorm :D

2011-10-30 @ 16:30:01
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0