'Somewhere we went wrong'




Detta är mitt stora "vill ha" just nu! Det skulle pasa så bra i mitt rum! Ge mej den!

Så är mitt öga just nu! HAHAHA fast nej, jag fes inte ihjäl det, jag vet faktiskt inte hur det blev så. Ögat gillar nog inte mej ;)


ProSound Karaoke Band – (Everything I Do) I Do It For You (Karaoke Instrumental Track) [In the Style of Bryan Adams]
Älskar Bryan Adams, och denna låten instrumental var super bra! Introt är jättefint!
Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You - Live - Bare Bones
Där är låten när han sjunger Live, jag tycker dn är mycket bättre än orginalet

Citat från The Fellowship of the Ring
Boromir: Our people? Our people.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: sami

såg en sån stol på erikshjälpen.. men så skulle jag gå och leta efter mamma så hon kunde köpa den och sen när jag kom tillbaka så var den såld :(

2011-10-16 @ 07:50:07
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0