'Someday I'm finally gonna let go'

TINTIN Fever!!
Känns som jag håller på att få den sjukdomen just nu. Kan knappt sitta stilla för jag är så pepp för tintin!




:D:D:D
Tror nästan jag ska kolla på den gamla så jag kommer ihåg lite av den höhö den är så galet bra!!
Hittade också en svensk trailer på den! Men det är inte samma röster som i de gamla tecknade utan några nya jätte lama, så ska absolut se den på engelska.

Svensk

Engelsk, ååh god!! Vill se den nu!

The beacons are lit
Här är en av mina favoritscener i The Lord of the Rings. Den är så galet bra! Ryser i hela kroppen!

Dialog från The Fellowship of the Ring
Sam: But you're not! I'm here to help you. I promised Gandalf that I would.
Frodo: You can't help me, Sam… Not this time… Get some sleep.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0