'It's hard to say it time to say it'


Jag har tappat mitt busskort och vädret är piss så det kommer va bajs och gå ut och gå. Aa, livet är på topp just nu!

Jag vill sååååååååå se den här nu!! Tror den kommer 2012, men en trailer har redan kommit så jag blir lite osäker typ. Hoppas den kommer snart iallafall! Josh Hutcherson är huvudrollen och jag älskar verkligen honom! Han är grym! Billy Boyd har också en roll, hur awesome är inte det?!


Har ni hört bandet Trading Yesterday? Första låten jag hörde med dem var Shattered, tyckte den var fin och sökte på dem på Spotify men där fanns bara en låt med dem som hette One Day. Och den är verkligen as bra! Har lyssnat sönder på den as länge. Nu har de lagt ut mer låtar på Spotify, från hela deras album More Than This, det är as bra! Här är någa låtar:
Trading Yesterday – Come Back To Me
Trading Yesterday – She Is The Sunlight
Trading Yesterday – My Last Goodbye

Citat från The Two Towers
Gimli: I cannot jump the distance so you have to toss me.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0