'Is this my past here before me'

It's all about the details! Det tycker jag i alla fall. Nu när jag varit sjuk så har jag haft så galet tråkigt! Så jag började göra om och ta bort lite smått på mitt rum. Inga stora förändringar om man frågar någon annan, men för mej är det mycket bättre!

Welcome to my rooooooom



Älskar att dekorera med snäckor och annat från naturen.


Och såklart, surfing!

Har tagit bort mitt underlägg som jag hade innan, det blev myket renare och finare nu. (Ignorera skräpet till vänster, det ska flyttas sen, typ halstabletterna haha vaddå sjuk?!)




Like I said, surfiiiiiiiiiiing :D


Bilden är bara något jag satt dit så länge, ska ha något från Hollywood där sen :)



Höhöhö

Insidan av min garderob, jag skulle vilja ha något inspirationskollage, men vet inte var jag skulle sätta det höhö, när jag skaffar en walk-in closet så ska jag lätt ha det!

Min spargris, eller kanske mer sparburk med härliga strandbilder

En mysig liten burk

Det blev en hel del bilder det där, värsta bildbomben!

Citat från The Fellowship of the Ring
Frodo: Underhill, my name's Underhill.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

gaahhh mysigt rum, me like!! :D LISA COME BACK TOO MEEE (SCHOOL)! median sög! SÖG!! idag, så imorgon tycker jag att du kan komma :) då blir jag glad hihi :D:D<3

2011-10-11 @ 20:44:17
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0