'If I was them I wouldn't let me in'

Jag är så mobbad! Är sjuk så är hemma idag, gissa vad jag gör? Jo jag kollar på Top Model, avsnitt efter avsnitt. Det sorgligaste är ju att jag redan sett dem och vet vad som händer. Aah, det är tragiskt detta. :)
Snart är Yop Model på tv också så då ska jag kolla på det (HAHAHAHAHA)

Hollywood fruar ikväll, wooohooo!! Och det där nya programmet, pengarna på bordet. Älskar sånna frågesportsprogram. De som tävlade förra veckan, en tjej och en kille, tjejen var så himla DRYG! Fick typ panik på henne. Det var sånna självklara svar och kille ba: "aa men jag vet att det är det" (så hade han rätt) tjejen ba: "nee men är du säker, jag är inte säker, lyssna!" Man ba: åååh damp! Låt han sköta detta!

Sköna låtar med Phil Collins
Phil Collins – Strangers Like Me
Phil Collins – Two Worlds
Phil Collins – Everything That I Am
Phil Collins – Don't Get Me Started
Phil Collins – Take Me Home

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: almadahl

OMG jag kollade med på det förra veckan! fick sånt ryck på den tjejen asså!!!! ;O cp unge som inte bara kan lyssna och fatta! typ den om vilken fraktur som är den vanligaste, och det är ju typ självklart att det är handleden! jag menar så fort man trillar eller nått tar man ju emot med handen och all kraft och läggs på den, hon ba: jag tror det är näsan! man ba WTF! näsan är inte ens ett ben, det är brosk! och man kan inte få en benfraktur på brosk!?!?! ;O dessutom, hur många blir boxade i ansiktet så dom bryter näsbenet? ;O



okej, märkte att det blev värsta inlägget här... men nu vet du i alla fall vad jag tycker och att jag håller med dig ;) pussss <3

2011-10-10 @ 16:27:20
URL: http://almajuliaelise.blogg.se/
Postat av: josefine

KRYA DIN LILLA GRODA :D:D <3

2011-10-10 @ 18:35:50
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0