'Take these chances, we'll make it somehow'

Har skrivit nytt i min "Profil" här på bloggen. Om ni trycker på bilden på mej så ser ni det.

Mörk choklad är sjukt gott! Det är inte precis nyttigt men det är nyttigare än typ lösgodis eller annat sånt skabb.

oooh yeeah! Jag har den med mint, men den med apelsin är sjukt god också.

Paramore är verkligen ett sånt band jag aldrig tröttnar på. Även fast jag haft ett ganska långt uppehåll med dem nu så när jag lyssnar på dem igen så är de lika bra och jag älskar verkligen deras låtar.
Paramore – That's What You Get
Paramore – Where The Lines Overlap
Paramore – Misery Business
Paramore – For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic
Paramore – Looking Up
Paramore – When It Rains
Paramore – I Caught Myself - Twilight Soundtrack Version (första gången jag hörde denna trodde jag det var "I Cut Myself" HAHAHA efterbliven! Och jag tänkte att caught var cut i imperfekt, alltså "igår..." sen började jag tänka och ba: men hallå?! Är jag dum eller? Det betyder det ju inte alls)
Wonderful!

ÄLSKAR denna låten! Har precis tagit ut delen mellan 0.31 till 1.10 (det finaste) på gitarr och piano.

Citat från The Return of the King
Frodo: How do you pick up the threads of an old life? How do you go on, when in your heart, you begin to understand, there is no going back? There are some things that time cannot mend. Some hurts that go too deep… that have taken hold.


En gång pausade jag för att se vad det var Frodo skrev i boken, man såg ju inte allt för han täcker sidan (bitch) men man kan räkna ut lite och det är superfint det han skriver :)
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0