'So many people have come and gone'


Bara för att jag älskar (hatar) min fina (äckliga, fula och irriterande) mobil.

Vem ringde dig senast: Papi
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil: Frooodo Bagginssss
Vilket språk är din mobil på: Swedish
Vad heter din ringsignal: HAHA Vågor ;) den alla gillar! (except for me)
Hur många sms har du i din inkorg: 11
Vem är din 11:e kontakt? Automatisk Kundtjänst (HAHA vad är det för skit?)
Ogillar du nr 4: Varför skulle jag ha en kontakt som jag ogillar?
Vad har din mobil för färg: Grön och vit med fina gråa repor



Så gaaaaalet kul!! Stewie!!

Förresten, lembas bröden blev goda! Det går typ inte misslyckas med dem. De kanske är magiska, de är ju trots allt alviskt bröd.

Citat från The Return of the King
Gollum: Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahhahha lisa du gjorde min kväll, älskar din mobil hahah <3

2011-11-29 @ 22:30:39
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0