'Look a lot like Christmas'


Min sån ljusgrej som jag hade sand och surfinggrejer i innan har förvandlats till ett vinterland.

Ny ljusslinga över soffan, supermys!


Hängde upp en sån blomkrans eller vad man ska kalla det. Den är från Hawaii så det ar därför jag ville ha den ;)


Överkastet har jag gjort själv, tro det eller ej! Inte för att det var svårt att göra men det är typ det jag klara av när det gäller att sy.



Nya smycken. Älskade verkligen uggleringen. Ringarna var tyvörr lite stora bara, provade inte dem så noga i affären visst haha men det går nog ändå.

Moment from The Fellowship of the Ring
The Fellowship is beginning to break



Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

åh jag älskar slingan vid soffan!! :-)

2011-11-27 @ 14:02:04
URL: http://jgreen.blogg.se/
Postat av: sami

galet va fina smycken :D LOVE IT!!

the fellowship is beginning to break, mysisar nooooo! Sam <3

2011-11-27 @ 14:04:02
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0