'I let it fall, my heart'


Nu är vi taggade eller!?! En till video nu då! Nästa gång blir det ju på en inspelningsplats, oooh goood!! Kan inte vänta!!


Roliga djurbilder från Ellen DeGeneres







Om du inte har sett Tintin and the Secret of the Unicornmåste ni se den! Se den på engelska i 3D, helt grym!! Jag tar tillbaka allt dumt jag sagt om 3D, efte denna så älskar jag det, Olivia hade rätt! Den var så galet bra!! Är glad att jag pratade ut mig med Emma om den igår för annars hade det stått en massa bajs här haha
Ne men den var helt sjukt bäst så se den! Har ni redan sett den? Se den igen. Har ni redan sett den igen, se den igen och igen och igen! Den är först på min "ska köpa" lista nu. BTW Tintin var så gaaaaaaalet söt!! :D:D:D:D tror jag är kär. Det bästa är ju att det kommer en till, Rackham den rödes skatt! :D






Den är full med humor och spänning. De har gjort om vissa roller från orginalet, men det är inget man stör sig på, utan det är bara kul att man kan se dem på det sättet. Övergångarna är skit häftiga. Man kanske åker in i en flaska som går över till Saharas öken, o.s.v. Det är helt klart årets film! nu är det bara att ge dem en OSCAR!!!

Citat från The Fellowship of the Ring
Bilbo: There's always been a Baggins, living here under the Hill… in Bag End. And there always will be.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0