'You take your secret smile'

Ska se nya Pirates of the Caribbean idag med Emma. Jag vet vi är lite sega på att se den höhö

Ser bra ut ;)

Hade bestämt mej för att köpa Tangled, men så helt plötsligt så ska alla fylla år och man ska åka tåg och se bio, snacka om att jag blir pank! Får nog jobba till 2030 innan jag kan köpa något till mej själv igen.

Vi har skrivit klart manuset på Harry Potter filmen nu. Vi har kommit på att Emma är alla roller som är stora, typ Trollet och Hagrid, och hon är liksom hobbit-size jämfört med oss haha hade det inte varit bättre om jag var trollet? neeeeeej då, vi gillar att faila! Kommer bli ganska svårt med scenerna när det är magi, speciellt i sista scenen. Vi gör Harry Potter and the Philosopher's Stone

Nu ska jag käka, hoppas det inte blir falukorv ;)

Citat från
The Two Towers
Faramir: To enter the Forbidden Pool bears the penalty of death.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

haha, ska jag spela troll, jag kan ha yodamasken men vika in öronen.. hobbitsize xd

2011-06-21 @ 15:20:55
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0