'What do you want from me'

Ska kolla på första avsnittet av Glee nu innan jag ska sova. Har sett lite smått från det men aldrig ett helt avsnitt och alla tjatar om hur bra det är så hade tänkt och ge det en chans.
Maratonet idag var sjukt nice! De tre sista filmerna är bäst! Luke är så snyggggg, jag dör!! Tror jag sa det varenda gång han dök upp, stackars Sami och stå ut med mej haha sen var vi ute och gick en runda, nice nice! Det får vi göra igen!

Imorgon ska jag träffa Maja. Hoppas ni har det nice!

Luke! Use the Force! You're gorgeous!

Well, hello there! ;)
Peace Out!


Kommentarer
Postat av: sami

hahaa, jag gråter för att det är sorligt ocg fint och du gråter för att luke är så snygg!! jag förstår dig gandalfi, han super snyyyyyyyyyyyyyyygg!!!!

2011-06-30 @ 15:29:43
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0