'Waiting for your call'

Har snackat med mina kompisar ett tag nu att sniglar dör när dom får salt på sig, så idag när jag var ute och gick så tog jag med mej en påse salt (ja seriöst haha) och när jag såg en mördarsnigel så hällde jag allt på honom. Den typ krympte men den blev inte typ sand som jag trodde, typ att den skulle fräta sönder. Masken som låg jämte fick också en del på sig och den fick typ panik, tyckte nästan lite synd om den. Haha sniglar kommer ta över mänskligehetern, jag lovar! De är så pissed på oss, det hade jag varit och det kommer en stor tjej och häller salt på en haha

Bra låt :D

Ser ut som vädret blev fint nu, kanske borde gå ut en stund. Men vad ska man göra ute? hmm, jobbigt liv ;)

Citat från
The Two Towers
Gandalf: Breathe the free air again, my friend.

Ha det bäst!

Big kisses.


Kommentarer
Postat av: sami

haha, förra året hade jag en massaker där mördarsniglar va offren mooohahahah xd

2011-06-23 @ 09:10:21
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0