'I will not stay on the ground'

Igår när jag kom hem från Maja så satt jag mej vid TVn och kollade lite vadsom var på. Så såg jag att det stod Hell's Kitchen på en kanal. "Åh! Va kul. Går det nu?" Tänkte jag. Jag tänkte att det var det med kockarna som tävlar, ni vet. Men när jag satt på det var det någon film. Jag läste om den och läste att Elijah Wood var med, och helt riktigt! Efter några sekunder så ser jag honom! Underbart :D:D:D
Såg inte riktigt hela men fattade lite ändå, den var inte super bra, men inte jätte dålig heller. Elijah var ju med så det höjde den VÄLDIGT mycket :D:D Så sjukt snygg! Han är typ 22 i den filmen så han är peeeeeerfeeect :D:D

Jag fattar dock inte varför det har det där märket i pannan, Elijah har inte det, han har nog det i början (som jag missade) men alla andra har det.

Aja, ikväll ska jag och Maja sova över. Vi har besegrat Voldemort BTW så ni kan gå säkra nu ;)

Citat från The Fellowship of the Ring
Sam: Did you hear that? Rivendell! We're going to see the Elves!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0