'I was born to tell you I love you'

Tjena tjena!
Har nyss kommit hem från Maja. Idag har vi ätit paj, både till mat och till efterrätt, spelat spel ute i det fina vädret, klarat av Harry Potter och hemligheternas kammare och redigerat en av våra filmer på datorn. Den kommer snart upp på bloggen ;)
Igårkväll spelade jag, maja, hennes lillasyster och två av hennes kompisar spel, brainstorm. As kul! Men jag är ganska dålig på att komma på rätt saker. Jag är i alla fall GRYM när jag får kortet; karaktärer i Sagan om Ringen! Awesume!!
Har haft det as bra!! Och Emma och Maja vi måste snart börja spela in :D

Maja och jag, eller något ;) haha

Imorgon ska jag träffa Emma och vi ska kolla på Star Wars I, II och III. Kommer bli niiice! Vi ska kolla på de andra på onsdag :D


Citat från The Fellowship of the Ring
Bilbo: Dragon? Nonsense! There hasn't been a dragon in these parts for a thousand years…

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

woohoo, star wars <3<3 ani är ju så sjukt söt i första filmen när han är så liten och allt! <3

2011-06-28 @ 08:44:10
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0