'I close my eyes and pray'

Sitter och kollar på Charlie st. cloud än så länge är den ganska bra, fast jag fattar inte riktigt.
Inatt sov jag ingenting, asså jag skojar inte, jag har inte somnat i en minut ens, men vill inte sova nu för då kan jag inte sova ikväll. Himla jetlag

Nytt linne från American Eagle, världens bästa affär!

Försökte göra en sådan tjockare fläta, gick väl ganska bra för att vara första gången. Gjorde den utbakad istället för inbakad, då ser den tjockare ut.


Uppsatt i en toffs.

Borde fixa naglarna lite, det behövs kan jag säga!!

Ikväll ska vi till mormor och morfar och fira mormors födelsedag, tror dock inte jag stannar där så länge, känner att jag kommer vara väldigt trött.

Nu ska pappa och jag beställa pizza, ha en bra dag och en bra kväll!

Citat från The Return of the King
Gandalf: In fact, it's better if you don't speak at all, Peregrin Took.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

hihi, jag såg den på min gamla mobil och typ började skratta högt och allt :D hahaha :D

2011-06-17 @ 11:06:43
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0