'What if you never make it'


Walk On Water - Britt Nicole
Totally LOVE denna låten!! Vet inte om just denna låten är med i Soul Surfer, men hon som sjunger den har några låtar som är med. Hon har sjukt många bra, så gå in på Spotify och lyssna!

When you take that first step into the unknown
You know that He won't let you go

So what are you waiting for?
What do you have to lose?
Your insecurities, they try to hold to you
But you know you're made for more, so don't be afraid to move
Your faith is all it takes, and you can walk on the water, too



Har precis duschat och nu tror jag vi ska äta någon äcklig korv (som alltid!!!)

När jag var och duschade innan så såg jag någon svart skugga som rörde sig på andra sidan drapperiet. Jag skakade lite på draperiet och såg då ett långt ben sträcka sig över drapperiet. En spindel! Inte liten heller! Värsta Shelob!!
Jag stod helt stelfrusen. Jag ville skrika, men kunde inte. Jag duschade klart så snabbt jag bara kunde. Drog drapperiet försiktigt åt sidan så att spindel-skiten inte skulle ramla ner i huvudet på mej.
Hela jag bara skakade, jag HATAR spindlar!!
Den var ganska stor och svart med gul/orangea prickar! EEUUUW!!!
Skakar bara jag tänker på det!

Citat från The Fellowship of the Ring
Galadriel: Needless were none of the deeds of Gandalf in life. We do not yet know his whole purpose.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0