'What are you waiting for'



Längesedan jag hade en fläta på sidan, har haft för kort hår efter jag klippte det, men nu har det växt ut, så nu ser det lite bättre ut.
Köpte en ny "pippitröja" på Lager 157. De är sååå mysiga!

Idag ska vi in till Båstad och gå på marknaden där de har saker från olika länder, bland annat Australien! :D
Sen ska jag Träffa Emma :D

Citat från
The Fellowship of the Ring
Sam: But you're not! I'm here to help you. I promised Gandalf that I would.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: almadahl

GUUUUUUUUUD JAG MÅSTE VARA TRÖGAST I VÄRLDEN!! hahaha

jag har undrat och undrat värför du inte har svarat på mina kommentarer på bloggen, men nu slog det mig att jag kanske måste godkänna dom innan dom syns på bloggen, och ja så sant som det är sagt så är det ju så! hahahah så ja det är därför jag inte har svarat på dina kommentarer xd trög tjej här ja!! :) <3

2011-07-22 @ 17:19:25
URL: http://almajuliaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0