'We gon' go all night'




Hade lite tråkigt så satt lite annan bakgrund till vårt kök. Jag vet att det inte är jätte fint, men jag orkade inte göra så noga ;)

Hittade lite bilder på internet på super fina hus, kolla här!


Lite New England stil. Min mamma älskar den stilen och vi har den hemma. Jag har också börjat gilla den. Om ni vill ha det själva så kan ni ju slänga lite amerikanska flaggor på lite random ställen, måla allt vitt och slita sönder lite på möblerna, gör det hemma så blir din mamma så glad! :D

Det här huset är helt sick! Här skulle jag vilja bo!





Heeelt crazy!

Oj, vad klockan blev mycket nu då! Ska ta och kolla på någon serie innan jag somnar, antingen Glee eller The Big Bang Theory.

Citat från The Fellowship of the Ring
Gandalf: Pity? It was pity that stayed Bilbo's hand. Many that live deserve death, and some that die deserve life. Can you give it to them, Frodo?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

aaaahhhhhhhh.. love the view!!! :D

2011-07-02 @ 10:24:01
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0