'Those were the best days of my life'


Oh my gosh alltså!!! Kolla denna trailern! Jag får typ ryckningar eller något haha ne men längtar sååå!! Ser ni när de faller ner för de där stenarna! AAAH vad händer!! Finns så många saker som de säger i trailern som låter så himla fint och bra!!! Kan inte vänta med att se den!
Detta är verkligen slutet, så vad som hälst kan ju hända. Jag vill inte att Hogwarts förstörs eller att Harry dör, elelr Ron eller Hermione. Aah gud!! Jag kommer gråta känner jag. Gråter ju när jag ser trailern hahaha mes!

Idag ska vi till Flickorna på skäret, världens bästa fik!
Sen har de lagt ner ett super duper mysigt fik i Båstad! Jättetråkigt. De var lite amerikans stil och allt var jätte gott, och man satt ute precis innanför vägen, jättemysigt!

Bryan Adams!
Bryan Adams – Summer Of '69 - Live - Bare Bones
Denna är sååååå bra akustisk!! Introt är sjukt bra!
Bryan Adams – Heaven - Live - Bare Bones
Bryan Adams – This Is Where I Belong - Soundtrack Version
Bryan Adams – Here I Am - Soundtrack Version
Bryan Adams – (Everything I Do) I Do It For You - Live - Bare Bones

Älskar detta  citatet! Jag vet precis hur hela scenen är, hur kan säger det och hur Gandalf gör någon grej med sin hand precis innan. Så när jag tittar på filmen så sitter jag där och gör precis samma saker. Haha riktig nörd! ;)
Citat från The Return of the King
Aragorn: For Frodo.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0