'Nothing can change what you mean to me'

Har precis kollat på SOUL SURFER en av de bästa filmerna jag sett alltså! För det första så var det min favorit skådespelerska med, Annasophia Robb och för det andra så var det mycket surfing, which I love!
Jag kollade på den här Free ;)
Slutet var jätte fint! Man bara ryser i hela kroppen! Annasophia är så sjukt duktig skådespelerska! I en scen så gråter hon och jag tänkte på att hon är faktiskt en av de få skådespelarna som kan gråta och få det att bli verkligen, så att det inte blir för mycket och töntigt. Man känner verkligen med henne, perfect!
Musiken i filmen är jätte bra också!
Den passar dej som gillar surfing och en inte ge upp feeling. Den passade mej perfekt! 5 av 5!

Min mamma gick förbi när jag satt och kollade på filmen och det var en scen med Annasophia, och så stannade hon upp. Jag sa något med att jag kollade på en superbra film. Då sa hon: Jaha! Jag trodde det var du! Det var så sjukt likt dej! Jag tänkte; men vart var vi och badade någonstans?

Dialog från The Two Towers
Frodo: What are we holding on to, Sam?
Sam: That there's some good in this world, Mister Frodo. And it's worth fighting for.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLKSKAR SAAAAAAAM!! för er som inte visste det redan så hihi ;) men lixom vadå att han är finast i världen <3



aja okeey till det jag skulle säga.. jag har som sagt läst boken (när jag gick i typ femman men ändå).. det jag kommer ihåg var att jag tyckte den var bra i alla fall.. så nu ska jag se den :D ha det bäst gandalfi :D<3

2011-07-14 @ 21:54:46
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: Sami

åh jag såg filmen.. den var hur bra som helst!! :D:D

2011-07-15 @ 11:07:59
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0