'My world, is your world'

Kollar på andra delen i The Fellowship of the Ring just nu. Gandalf har precis dött så är lite halvt ledsen höhö


Haha, yes, I love it! ;D

Håller på att buda på världens grymmaste sak på eBay, just nu är jag det högsta och enda budet, men det är 3 dagar kvar så jag är lite nervös.

Mitt mellanslag har blivit helt segt, det ligger säkert någon kaksmula eller något därunder, jätte störande!

Längtar till Båstad! Jag och Sami ska se den sista Harry Potter där, ska bli så niiice! :D

Citat från
The Return of the King
Sam: Do you remember the Shire, Mister Frodo? It'll be spring soon, and the Orchards will be in blossom. And the birds will be nesting in the hazel thicket and they'll be sowing the summer barley in the lower fields. And eating the first of the strawberries with cream. Do you remember the taste of strawberries?


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sami

ååh sam är så fin, jag vill att han ska vara min bästa vän hihi :D



tagga sista harry potter filmen asså!!!!!!!! :D:D:D

2011-07-04 @ 20:34:13
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/
Postat av: Sami

haha vi kommer på ert bröllop :D<3

2011-07-05 @ 12:04:57
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0